امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

کارگزاران سازندگی به جبهه‌ اعتدال پیوست

آفتاب- سرانجام با وارد عمل شدن حزب کارگزاران سازندگی برای پیوستن به "جبهه اعتدال" به نظر می رسد جریان نسبتا قدرتمندی در حال شکل گیری است، که خود را برای حضور قدرتمند در انتخابات خبرگان آماده می کند. در همین رابطه یک عضو شورای مرکزی این حزب ، تلاش و بحث و بررسی حزب متبوعش و سایر احزاب و گروه‌های حامی هاشمی برای تبدیل ایده‌ «جبهه‌ اعتدال» به طرح مورد تایید قرار داد.

هدایت آقایی گفت، تبدیل ایده‌ جبهه‌ اعتدال که پیش از این از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح شده بود - به یک طرح را مستلزم بررسی در سطح کارشناسی، احزاب و گروه‌ها دانست و ادامه داد: مدتی است که همه‌ی احزاب و گروه‌های حامی آقای هاشمی رفسنجانی از جمله گروه‌های ائتلاف نهم و چند گروه منفرد راجع به این ایده بحث می‌کنند و حزب کارگزاران نیز به این کار مشغول است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این ایده به طرح منجر شود و احزاب و گروه‌ها در تشکیل این جبهه شرکت داشته و اهداف مشترک را پیگیری کنند، این ایده عملیاتی شده و قابلیت اجرا پیدا می‌کند.


این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با بیان اینکه باید تفاوت این جبهه با جبهه‌ی اصلاحات مشخص شود، گفت: باید با روشن شدن ابعاد مشخص شود که آیا این جبهه فراتر از جبهه‌ی اصلاحات است و یا بخشی از آن تعریف می‌شود.


این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با ابراز امیدواری نسبت به ابن که تا یک ماه آینده بحث‌ها در مورد جبهه‌ی اعتدال به سرانجام برسد، در مورد نقش هاشمی رفسنجانی در این جبهه گفت: هاشمی رفسنجانی به عنوان یک عضو تشکیلاتی نمی‌خواهد وارد این تشکیلات شود و تنها به عنوان حمایت کننده از این جبهه حضور دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد