امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

تغییر نام «پویش حمایت از خاتمی» به «پویش حمایت از خاتمی و موسوی»

پویش (کمپین) حمایت از خاتمی و موسوی» می‌کوشد در دو ماه آینده از نظرگاه اهداف اصلاح‌طلبانه و با محوریت سیدمحمد خاتمی، با انجام فعالیت‌های متعدد خود احتمال پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را افزایش دهد. مهمترین هدف جدید «موج سوم»، اقناع درصد افزو‌ن‌تری از حامیان خاتمی برای رأی دادن به موسوی و افزایش رأی موسوی در میان جوانان (رأی‌دهندگان زیر 30 سال) و جمعیت خاموش (که معمولاً در انتخابات شرکت نمی‌کنند) است
در پی قطعیت یافتن کناره‌گیری سیدمحمد خاتمی، «پویش حمایت از خاتمی» به «پویش حمایت از خاتمی و موسوی» تغییر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موج سوم، پویش حمایت از خاتمی، با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به قطعیت یافتن کناره‌گیری سیدمحمد خاتمی و حمایت رسمی اعضای هسته مرکزی «موج سوم» از کاندیداتوری میرحسین موسوی عنوان کرد:

"زیرعنوان «موج سوم» تا روز برگزاری انتخابات از «پویش حمایت از خاتمی» به «پویش حمایت از خاتمی و موسوی» تغییر کرد. چنانچه از ظاهر زیرعنوان جدید «موج سوم» برمی‌آید، «پویش (کمپین) حمایت از خاتمی و موسوی» می‌کوشد در دو ماه آینده از نظرگاه اهداف اصلاح‌طلبانه و با محوریت سیدمحمد خاتمی، با انجام فعالیت‌های متعدد خود احتمال پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را افزایش دهد. مهمترین هدف جدید «موج سوم»، اقناع درصد افزو‌ن‌تری از حامیان خاتمی برای رأی دادن به موسوی و افزایش رأی موسوی در میان جوانان (رأی‌دهندگان زیر 30 سال) و جمعیت خاموش (که معمولاً در انتخابات شرکت نمی‌کنند) است.

پس از «پویش دعوت از خاتمی» و «پویش حمایت از خاتمی»، «پویش حمایت از خاتمی و موسوی» سومین زیرعنوان «موج سوم» است که تا روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم حفظ خواهد شد.

پیش از این، اعضای هسته مرکزی «موج سوم» با صدور بیانیه‌ای ضمن ارائه‌ی‌ گزارشی از نتیجه دیدارها و رایزنی‌های 40گانه‌ی خود با نخبگان سیاسی و نامزدهای ریاست جمهوری و نزدیکان آن‌ها، حمایت خود از میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند و از 440 هزار پویشگر «موج سوم» دعوت نمودند برای ایجاد «تغییری سازنده» و پیشبرد «اصلاحات» به جمع حامیان موسوی در انتخابات بپیوندند.

«موج سوم» در دو ماه آینده می‌کوشد پویشگران و حامیان خاتمی را برای افزایش احتمال پیروزی موسوی فعال سازد و پس از انتخابات نیز با حفظ ارتباط خود با کلیه پویشگران، فعالیت‌های خود را به عنوان پویشی اجتماعی در قالب‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و با محوریت سیدمحمد خاتمی ادامه دهد."

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:17

باسلام لازم دانستم که دوباره عرض کنم که مردم ایران که هیچ مردم افغانستان وکشورهای دور افتاده آفریقایی هم می دانند که اگر انتخابات انتصابات نشود منتخب مردم میرحسین موسوی است اما...
ممکن است که موقعیت کشور اقتضا کند که واقعه سال ۸۴ تکرارشود و نظر مردم برگ چغندر قلمداد شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد