امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

رئیس ستاد 88 : فعلاً اجماع به صلاح اصلاح طلبان نیست

اخبار ویژه

رییس ستاد 88 با اشاره به شرایط کنونی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دهم، گفت: در حال حاضر اجماع به صلاح اصلاح طلبان نیست.


 


 


شهاب طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار اصلاحات در خصوص برنامه های ستاد 88 برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و همچنین حمایت از میر حسین موسوی، اظهار داشت: ستاد 88 با وجود هماهنگی های کلی با ستاد مهندس موسوی مستقل از ستاد های ایشان و مانند زمان حضور خاتمی در انتخابات عمل خواهد کرد.


 


 وی با بیان این که گردهمایی های استانی خود را تا پایان این هفته آغاز خواهیم کرد، گفت: با توجه به اینکه حدودا یک ماه از فضای انتخبات دور بوده ایم می خواهیم ضمن به دست آوردن انرژی گذشته، برنامه های قبلی خود از جمله گردهمایی های استانی و دعوت برای سخنرانی را ادامه دهیم.


 


رییس ستاد 88 با اشاره به اینکه در تهران هم یک برنامه ستادی مفصل داریم که با هماهنگی با ستاد تهران مهندس موسوی شروع شده است، افزود: به دلیل نقل و انتقالات، کمی عقب هستیم که تصمیم داریم اواسط این هفته شروع به کار کنیم.


 


طباطبایی خاطر نشان کرد: این ستاد هر چه در توان دارد را به کار خواهد گرفت تا در فرصت باقی مانده به شناساندن بهتر مهندس موسوی کمک کند.


 


وی در ارزیابی خود از فضای انتخابات با حضور مهندس موسوی، گفت: مهندس موسوی روند رو به جلوی خوب و با شتاب مثبت دارد که این مسئله امیدوار کننده است.


 


طباطبایی به فضای انتخاباتی کنونی کشور اشاره کرد و افزود: به نظر می رسد صدا و سیما و رسانه های گروهی وظایف خود را فراموش کرده و هیچ عملی برای پرشور تر کردن فضای انتخاباتی انجام نمی دهند.


 


وی همچنین با اشاره به اظهارات کامران دانشجو مبنی بر ادامه دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد در 4 سال آینده، گفت: دانشجو در حال حاضر مجری انتخابات است و مطمئنا هر فرد عاقلی که اظهارات رییس ستاد انتخابات کشور را بشنود متوجه خواهد شد که شرایط چه گونه است.


 


رییس ستاد 88 در خصوص شرایط اجماع اصلاح طلبان، تصریح کرد: در شرایط حاضر اجماع را توصیه نمی کنیم.


 


وی با بیان اینکه انتخابات باید با وجود خاتمی مدیریت شود، افزود: در حال حاضر نمی توان به طور قطع گفت که تا چه میزان آرای مهندس موسوی و کروبی مشترک است.


 


طباطبایی اجماع را برای اصلاح طلبان در شرایط حاضر خطر ساز دانست و تصریح کرد: مهندس موسوس رسانه ای برای معرفی خود در دست ندارد و با توجه به اینکه رسانه کروبی تعدادی از صفحات خود را برای پوشش اخبار مهندس موسوس اختصاص داده است حضوراین دو نفر به صورت همزمان مضر نیست.


 


 وی افزود: اشکالی ندارد تمرین کنیم که 2  کاندیدا با رفاقت و مدارا با یکدیگر حضور داشته باشند و هرکجا که لازم باشد تصمیم نهایی را بگیرند.


 


ریبیس ستاد 88 گفت: حضور مهندس موسوی و کروبی با مدیریت خاتمی  نتیجه خوبی خواهد داشت.

- حاجی کروبی جاه طلب نیستن ...
این هم فقط می تونیم بگیم حضورشون مثل جریان آقای خاتمی به گرم کردن تنور انتخابات و اطمینان از پیروزی اصلاحات با کناره گیری شون در نهایت ختم می شه
شاید اگه آقای خاتمی از آقای معین هم حمایت مستقیم جهت دریافت آحاد مردم می کردند الآن ما چهار سال سخت رو نمی گذروندیم .. وضع اقتصاد و ... این نمی شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد