امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

اصولگرایان سرنوشت خود را ا با احمدی نژاد گره نمی زنند

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه اصولگرایان فقط به صورت ظاهری از احمدی نژاد حمایت می کنند، گفت: آنها نمی خواهند که آبرویشان را با سرنوشت دولت نهم گره بزنند.

حمید قزوینی در گفتگو با خبرنگار اصلاحات با اشاره به عدم حمایت صریح جناح اصولگرا از احمدی نژاد در این دوره از انتخابات و با بیان اینکه اصولگرایان به صورت یکپارچه تمایل به حمایت از احمدی نژاد را ندارند، گفت: این امر نشان می دهد که زمینه حمایت وی در جریان اصولگرا مناسب نیست.

وی با اشاره به مذاکرات فشرده اصولگرایان برای حمایت از کاندیدای واحد، افزود: آنها چشم امید به سرانجام خوب این مذاکرات دوخته اند؛ گرچه برخی تلاش می کنند کاندیدای دیگری از این جناح وارد صحنه نشود ولی در نهایت فرد دیگری در این جریان ظهور  پیدا خواهد کرد.

قزوینی اضافه کرد: در صورت عدم حضور فرد دیگری غیر از احمدی نزاد از سوی اصولگرایان، این جریان تنها نام خود را در لیست حمایت از وی می گذراند و انرژی و جدیت کامل را جهت جلب افکار عمومی به کار نخواهند بست.

این فعال سیاسی معتقد است: بخش زیادی از جریان اصولگرا به صورت علنی از احمدی نژاد حمایت می کنند ولی به طور مخفیانه به موسوی تمایل دارند و رأی خود را نیز به وی خواهند داد.

وی گفت: در انتخابات دوره قبل هم احمدی نژاد کاندیدای اصولگرایان نبود ولی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "باید به دولت فرصت فعالیت داد و بعد آن را نقد کرد"، سکوت و از دولت نهم حمایت کردند ولی بعد از چهار سال احساس می کنند که این دولت عملکرد قابل دفاعی ندارد.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام یادآور شد: اصولگرایان با علم به اینکه احمدی نژاد دارای پایگاه مناسبی در افکار عمومی نیست، آبرو و ریشه خود را با سرنوشت این دولت گره نمی زنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد