امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

مقاومت میرحسین در برابر سانسور سخنانش در صدا و سیما

مهندس موسوی در برابر الزامات شورا، چند پرسش مطرح کرد و سپس برخاست و آرام، با متانت و قاطع گفت: "ظاهراً مرا نمی‌شناسید. شرایط شما پذیرفتنی نیست. به دوستانتان بگویید رویکرد خود را اصلاح کنند".با این مقاومت موسوی در برابر سانسور سخنانش در صداوسیما، رسانه ملی به ناچار و شاید با تذکراتی از جایگاه بالاتر، عقب‌نشینی کرد.

کد خبر: 1243009025تاریخ انتشار:ساعت ۲۰:۴۷ روز ۰۱ خرداد
 
اخبار ویژه

در حالی که صداوسیما قصد داشت بخش‌هایی مهم از سخنان مهندس موسوی را در فیلم سخنرانی تلویزیونی‌‌اش حذف کند، با مقاومت مهندس میرحسین موسوی در برابر این موضوع، ناچار به عقب نشینی شد.


 مهندس میرحسین موسوی روز گذشته برای بازبینی فیلم سخنانش با مردم که پیش از این ضبط شده بود، به ساختمان سیما رفت که بنا به گفته ابوالفضل فاتح در خاطرات روزانه‌اش، نماینده شورای بازبینی بی‌مقدمه خطاب به مهندس موسوی بیان کرد که باید بخش‌های مختلفی از سخنرانی خود را حذف کنید.


این حذفیات به لحاظ مفهومی بخشی اساسی از سخنرانی مهندس موسوی بود که به دلیل غیرمنطقی و سلیقه‌یی بودن الزامات شورای بازبینی، از سوی میرحسین موسوی پذیرفته نشد.


مهندس موسوی در برابر الزامات شورا، چند پرسش مطرح کرد و سپس برخاست و آرام، با متانت و قاطع گفت: "ظاهراً مرا نمی‌شناسید. شرایط شما پذیرفتنی نیست. به دوستانتان بگویید رویکرد خود را اصلاح کنند".


با این مقاومت موسوی در برابر سانسور سخنانش در صداوسیما، رسانه ملی به ناچار و شاید با تذکراتی از جایگاه بالاتر، عقب‌نشینی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد