امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

حمایت خاتمی از میر حسین موسوی

پیام من به هر کسی که صدای من به او میرسد و به هر صورت علاقه‌ای به من دارد این است که خواهش میکنم با همه وجود در این انتخابات سرنوشتساز و تعیینکننده حضور به هم برسانید که هرچه حضور پرشورتر باشد، نتیجه مطلوبتر خواهد بود.

کد خبر: 1240375599تاریخ انتشار:ساعت ۰۹:۱۶ روز ۰۲ اردیبهشت
 
اخبار ویژه

پیام من به هر کسی که صدای من به او میرسد و به هر صورت علاقه‌ای به من دارد این است که خواهش میکنم با همه وجود در این انتخابات سرنوشتساز و تعیینکننده حضور به هم برسانید که هرچه حضور پرشورتر باشد، نتیجه مطلوبتر خواهد بود.



رئیس دولت اصلاحات در یک مصاحبه ویدیویی علت انصراف خود از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.


به گزارش سلام سید محمد خاتمی در گفت وگو ویدیویی با سایت موج سوم(پویش حمایت از خاتمی و موسوی) که به مدت 40 دقیقه به طول انجامید به مباحثی همچون علت انصراف از حضور در عرصه انتخابات و وضعیت فعلی اصلاح طلبان و همچنین کاندیداتوری میر حسین موسوی اشاره کرد.


وی در بخشی از این گفت وگوی تصویری تاکید کرد:پیام من به هر کسی که صدای من به او میرسد و به هر صورت علاقهای به من دارد این است که خواهش میکنم با همه وجود در این انتخابات سرنوشتساز و تعیینکننده حضور به هم برسانید که هرچه حضور پرشورتر باشد، نتیجه مطلوبتر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد