امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

امیر کبیر (شیز سابق)

وبلاگ تحلیلی مسائل انتخاباتی ایران

یه نگاه به نظریات رقیب

 

بادامچیان:روحانیت گزینه اصلح اصولگرایان است

 

اسدالله بادامچیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، در خصوص خط مشی حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری دهم اظهار داشت: حفظ وحدت میان اصولگرایان و احترام میان آن ها، دوری از هر گونه تخریب و تضعیف و آگاهی دادن به مردم در راستای ولایت فقیه خط مشی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری دهم است.

وی تصریح کرد: باید به مردم آگاهی داد تا دیگر افرادی مانند شاه سلطان حسین بر سر کار نیایند. همچنین افرادی که مورد نظر و حمایت آمریکا هستند ملت ایران را گرفتار می کنند.

بادامچیان تاکید کرد: انسان صالح رای آور و فرد اصلح با رای آوری ضعیف وجود دارد که ما در این میان شایسته رای آور را ترجیح می دهیم بر شایسته تری که احتمال رای آوری آن ضعیف است.

وی افزود: از میان نامزدهای موجود، فردی باید کاندیدا شود که در موقعیت موجود و تغییر سیاست آمریکا، تورم بحران اقتصادی جهان و مشکلات منطقه ای و داخلی ایران را توسعه و گسترش دهد.

بادامچیان تاکید کرد: کاندیدای مورد نظر باید مورد تفاهم تمامی اصولگرایان قرار گیرد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اگر از میان کاندیداها یک فرد روحانی و یک فرد غیر روحانی بود که از جهت معیارها با هم یکسان و ممتاز بودند، سیاست همیشگی موتلفه این است که فرد روحانی را برای نامزدی ریاست جمهوری ترجیح دهد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: باید در انتخاب کاندیدا دقت کرد که فرد مورد نظر ولایت پذیر باشد و در جهت پیشبرد اهداف و توسعه کشور گام بردارد که یکی از این افراد احمدی نژاد است.

وی در خصوص ملاقات حزب موتلفه با حزب کمونیست چین تصریح کرد: با کمک وزارت امور خارجه و مسوولین کشوری با احزاب اسلامی دیدار کردیم که در این راستا حزب کمونیست چین نیز به این علت که موتلفه را حزبی قدرتمند و قوی می دانند، به دعوت این حزب به ایران سفر کردند و پس از دیدار با دبیرکل حزب موتلفه درخواست ملاقات با احزاب دیگر را داشتند که در این میان حزب اعتماد ملی را در نظر گرفتند.

بادامچیان گفت: بنا به درخواست حزب کمونیست چین در دیدار این حزب با کروبی، حبیبی و ترقی نیز حضور داشتند که شایان ذکر است حزب کمونیست چین دوشنبه به کشور خود بازگشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
دنیز دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:58 http://daryaadaar.persianblog.ir

متاسفانه خط وزبان فارسی شکسته بلد نیستم.لطف ترجمه سخنان را بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد